Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΛΗΣΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΣΕ ΤΡΟΧΑΙΟ

Στο πανευρωπαϊκής εμβέλειας έργο «eΚΛΗΣΗ» συμμετέχει η Cosmote, με στόχο την υλοποίηση εθνικής πιλοτικής εφαρμογής του ευρωπαϊκού αυτόματου συστήματος κλήσης έκτακτης ανάγκης (eCall) σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος. Η εφαρμογή του eCall θα είναι υποχρεωτική για όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης έως τα τέλη του 2014, ενώ η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προωθεί την εφαρμογή του σε όλα τα νέα οχήματα από το 2015. Μέσω του συστήματος eCall, σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος θα ενεργοποιείται κλήση, είτε αυτόματα από αισθητήρα του οχήματος, είτε χειροκίνητα με το πάτημα ενός κουμπιού.
Η κλήση αυτή θα αναγνωρίζεται από το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας σαν κλήση έκτακτης ανάγκης 112, θα εμπλουτίζεται με πληροφορίες για τη θέση του καλούντος και θα δρομολογείται στο κέντρο εξυπηρέτησης κλήσεων έκτακτης ανάγκης PSAP (Public Safety Answering Point). Μειώνοντας δραστικά τους χρόνους ενημέρωσης και επέμβασης των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης, το eCall αναμένεται να μειώσει τη σοβαρότητα των τραυματισμών, αλλά και να σώσει ανθρώπινες ζωές. Στο πλαίσιο του έργου «eΚΛΗΣΗ», η Cosmote είναι υπεύθυνη για την παροχή του δικτύου κινητών τηλεπικοινωνιών, καθώς και για τη δρομολόγηση της κλήσης έκτακτης ανάγκης και τη μετάδοση των δεδομένων από το σύστημα εντός του αυτοκινήτου στο κέντρο εξυπηρέτησης.

Πηγή: newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: