ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΤ.Ο.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ:
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕΛΟΣ F.E.M.A.
HELLENIC MOTORCYCLISTS FEDERATION MEMBER OF F.E.M.A.
ΟΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ, ΟΤΑΝ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ, ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ!
Η φράση αυτή αποτέλεσε σύνθημα της πορείας της ΜΟΤΟΕ την 1-4-2006 κατά του τότε κυοφορούμενου ΚΟΚ του κ. Λιάπη. Δυστυχώς , πέντε χρόνια μετά, το ΠΑΣΟΚ συνεχίζει την ίδια πολιτική...
- Ετοιμάζει "νέο" ΚΟΚ στο πνεύμα του προηγουμένου (της ΝΔ..) με κεντρικό σημείο την αύξηση των προστίμων, πράγμα εγκληματικό δεδομένης αφ' ενός της οικονομικής κατάστασης των περισσοτέρων και αφετέρου της ανυπαρξίας (πρακτικά) δικαστικής προστασίας, η οποία καταργήθηκε το 2007 με τον ΚΟΚ του κ.Λιάπη, παρά και ενάντια στο Σύνταγμα. Έτσι, έχουν πλήρη δικαιώματα (ως κατηγορούμενοι) οι έμποροι ναρκωτικών, αλλά όχι οι απλοί παραβάτες του ΚΟΚ! Σε ένα κράτος Δικαίου οι κυρώσεις πρέπει υποχρεωτικά να βρίσκονται σε συνάρτηση με τις συνθήκες τέλεσης της παράβασης και να μην είναι εξοντωτικές! Την ίδια στιγμή μένουν ατιμώρητοι αυτοί που ευθύνονται για τις παγίδες στους δρόμους...
- Αφήνει "στο ράφι" όλα τα αιτήματα της ΜΟΤΟΕ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: από το 1999 είχαμε ζητήσει το κλείσιμο των παράνομων συνδέσεων στο κεντρικό οδικό δίκτυο (παράδρομοι που κατασκευάστηκαν χωρίς άδεια, ούτε τήρηση των προϋποθέσεων ασφάλειας), όπου γίνονται σοβαρά τροχαία ατυχήματα. Μέχρι τώρα τίποτε δεν έχει γίνει: ακόμη και η παράνομη σύνδεση (στο 10,5 χλμ της Εθνικής Οδού Πρεβέζης-Ιωαννίνων), όπου το 2003 σκοτώθηκε (χωρίς να έχει ευθύνη) το τότε μέλος του Δ.Σ. της ΜΟΤΟΕ Χρήστος Χούλιαρης, βρίσκεται μέχρι σήμερα σε χρήση!! Είναι προφανής η εγκληματική αδράνεια του ελληνικού κράτους.
- Ικανοποιεί τα αιτήματα και εξυπηρετεί χωρίς αιδώ τα συμφέροντα μεγάλων οικονομικών συμφερόντων, όπως:
α) Των παραχωρησιούχων εταιρειών των αυτοκινητοδρόμων (ας σημειωθεί ότι η τροπολογία Ρέππα για τις κυρώσεις σε βάρος όσων αρνούνται να πληρώσουν τα υπέρογκα ή παράνομα διόδια πέρασε σε χρόνο ρεκόρ...).
β) Των μεγάλων Ιδιωτικών ΚΤΕΟ που ήδη έχουν ψηλά τις τιμές τεχνικού ελέγχου των αυτοκινήτων και περιμένουν να θησαυρίσουν από τον τεχνικό έλεγχο και την ΚΕΘ μοτοσυκλετών, με τις ευλογίες του Κράτους, το οποίο φτιάχνει την νομοθεσία στα μέτρα τους (βλέπε σύνδεση της κάρτας ΚΤΕΟ με την δυνατότητα μεταβίβασης και ασφάλισης του οχήματος, απουσία πλαφόν τιμών ή/και ανταγωνισμού, υπέρογκες κυρώσεις για όσους δεν έχουν κάρτα ΚΤΕΟ, συντόμευση του χρονικού διαστήματος στο οποίο πρέπει να γίνει επανέλεγχος του οχήματος, λεπτομέρειες του τεχνικού ελέγχου που "συμφέρουν" τα Ι. ΚΤΕΟ κλπ).
γ) Των σχολών οδηγών, των οποίων εξασφαλίζει το μονοπώλιο και την κερδοφορία σε βάρος τω μοτοσυκλετιστών, αλλά και της οδικής ασφάλειας...
- Περιορίζει σημαντικά την πρόσβαση των νέων στην μοτοσυκλέτα προωθώντας τις δυσμενέστερες και αυστηρότερες από τις επιλογές που έχει βάσει της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Έτσι, στα 18 του χρόνια ένας νέος μπορεί να οδηγήσει αυτοκίνητο 400+ ίππων, αλλά για να οδηγήσει π.χ. ένα VFR 800 θα πρέπει να γίνει 24 ετών, (ή 22, αν έχει αποκτήσει δίπλωμα Α1 στα 18 του χρόνια και Α2 στα 20...).
Η ΜΟΤΟΕ, για μία ακόμη φορά:
Διαπιστώνει
ότι στη χώρα μας η διαφθορά ξεκινά από τη νομοθεσία και συνεχίζεται με την κακή (αφού δεν επικεντρώνεται στις πιο επικίνδυνες παραβάσεις και συμπεριφορές) και μεροληπτική (αφού δεν θίγει τους ισχυρούς...) αστυνόμευση.
πιστεύει
ότι η ελευθερία και η ασφάλεια είναι αλληλένδετες, αφού για να χαιρόμαστε την πρώτη χρειάζεται η δεύτερη, αλλά η δεύτερη δεν έχει αξία χωρίς την πρώτη. Δηλαδή για να απολαμβάνουμε την ελευθερία μετακίνησης με μοτοσυκλέτα είναι απαραίτητο ένα minimum οδικής ασφάλειας και η ασφάλεια αυτή παίρνει αξία επειδή μας επιτρέπει να χαιρόμαστε την ελευθερία μας. Χωρίς την ελευθερία αυτή, η ασφάλεια δεν έχει νόημα, γιατί καταντά η ασφάλεια του φυλακισμένου μέσα στην φυλακή του.
διαμαρτύρεται και αγανακτεί
επειδή το ελληνικό κράτος με την πρόφαση της οδικής ασφάλειας εφαρμόζει μιαν εισπρακτική πολιτική εις βάρος της ελευθερίας και υπέρ των οικονομικά ισχυρών, η οποία τελικά δεν βελτιώνει ούτε και την οδική ασφάλεια....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου