Με αφορμή τις επαναλαμβανόμενες καταγγελίες για ελλιπή υποστήριξη μοτοσυκλετών εντός εγγύησης από τις αντιπροσωπείες σας ενημερώνουμε πως πρέπει σε γενικές γραμμές να αντιδράτε σε τέτοιου είδους αντιμετώπιση.
Υπάρχουν πολλών ειδών προβλήματα απλά και σύνθετα που πολλές φορές αντιμετωπίζουμε την αδιαφορία των αντιπροσωπειών. Μερικά από αυτά αναφέρονται στην παρακάτω λίστα:
1. Ελλιπή έγγραφα κατά την αρχική παράδοση της μοτοσυκλέτας.
2. Παράδοση της μοτοσυκλέτας κατά την αγορά ή το service με εμφανή προβλήματα.
3. Αδυναμία επισκευής.
4. Έλλειψη ανταλλακτικών.
5. Άρνηση επισκευής.
6. Άρνηση αντικατάστασης ανταλλακτικού.
7. Άρνηση αντικατάστασης μέρους της μοτοσυκλέτας.
8. Άρνηση αντικατάστασης ολόκληρης της μοτοσυκλέτας.
Για οποιοδήποτε πρόβλημα δεν πρέπει να απογοητεύεστε, χρειάζεται υπομονή και επιμονή. Τα βήματα που προτείνουμε να ακολουθείτε για την επίλυση των προβλημάτων, πριν την δικαστική επίλυση, είναι:
1. Έλεγχος για πιθανή ανάκληση του μοντέλου που κατέχεις.
2. Προφορική ενημέρωση του αντιπροσώπου για το πρόβλημα.
3. Αποστολή αναλυτικής γραπτής επιστολής-καταγγελίας με κοινοποίηση στους εμπλεκόμενους (Συνεργείο, εξουσιοδοτημένο κατάστημα κτλ) και τους αρμόδιους φορείς (ΜΟΤ.Ε.Κ., ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ κτλ). Η επιστολή πρέπει να αναφέρει το ιστορικό, τα προβλήματα και τις αξιώσεις. Η επιστολή πρέπει να αποσταλεί συστημένη, με φαξ ή/και email.
4. Επικοινωνία καταναλωτή και ΜΟΤΕΚ με αντιπρόσωπο για την παραλαβή της επιστολής και συζήτηση επί του θέματος.
5. Καταγγελία στη ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ στο τηλέφωνο 1520.
6. Συνάντηση με ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ για εξωδικαστικη επίλυση του προβλήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου